ختم عاشورا
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



ختم عاشورا

بازدید : 765

توجه                                                      توجه

 

سلام برای حل مشکل جوانی ختم عاشورا برگذار شده که هدیه شده برای سلامتی امام زمان اگر دوست داشتید که

 

هم توی ثوابش شریک بشید و هم برای این جوون دعا کنید اطلاع بدید ..تا سحر وقت داره که بخونیدش.با تشکر

 

دوستان کمک کنید پای مرگ و زندگیش وسطه پای جوونی و بدبخت شدنش...

 

هرتعداد که از اطرافیانتون میخونن اطلاع بدید بهم حتما..ممنونم

 

انشاالله امام زمان توی سختی ها یارو یاورتون باشه.

 

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت14:18---6 مرداد 1393
سلام عزيز منم ميخونم
پاسخ:اجرت با امام زمان عزیزم


shima
ساعت16:14---5 مرداد 1393
سلام یه سر بیاین به وبلاگم

فاطمه - دلنما
ساعت12:25---5 مرداد 1393
سلام آجی جونم منم براش زیارت عاشورا میخونم دعا هم میکنم . گویا نوشتی چهل نفر کامل شده اما ضرر نداره منم میخونم
ایشالا مشکلش به حق مولا علی حل بشه
پاسخ:سلام عزیزدلم ممنونم ایشاله که امام زمان همیشه همراه زندگیت باشه


علي
ساعت11:56---5 مرداد 1393
حتما مي خونم
پاسخ: امام زمان یارتون باشه


مینا راد(بانوی پرتقالی)
ساعت1:38---5 مرداد 1393
عزیزم باید تا سحر زیارت عاشورا بخونم؟دقیقا متوجه نشدم.
پاسخ:اره عزیزم یه زیارت عاشوراست ولی براش دعاهم بکنی افاقه میکنه...چهل نفر کامل شد


kitty
ساعت1:26---5 مرداد 1393
اميدوارم مشكلش حل بشه ......
پاسخ:ممنونم


مریم
ساعت23:55---4 مرداد 1393

سلام...
من با کمال میل یه زیارت عاشورا براشون و به نیت رفع مشکل ایشون و ظهور آقا امام زمان میخونم... توکل بر خدا


پاسخ:سلام خدا به همتون اجر بده.... ایشاله که خدا و امام زمان همیشه یارتون باشن ممنونم از لطف همتون


pj
ساعت21:59---4 مرداد 1393
منم هستم
پاسخ:خدا توی همه ی مشکلاتت همراهت باشه


shima
ساعت21:40---4 مرداد 1393
سلام منم هستم
پاسخ:ممنونم شیما جان ایشاله که جبران کنم


رها
ساعت19:44---4 مرداد 1393
منم هستم
پاسخ:خیلی دوستون دارم


پونه
ساعت19:18---4 مرداد 1393
منم هستم امیدوارم مشکلش حل شه
پاسخ:فدات ممنونم


من خود خودمم
ساعت18:31---4 مرداد 1393
سلام ابجی جونم انشاالله همه مشکلاتتون حل بشه گلم منم یه دور زیارت عاشورا رو میخونم انشاالله
پاسخ: ایشاله که امام زمان همیشه کمکتون کنه


کوثر
ساعت18:16---4 مرداد 1393
سلام منم میخونم ان شاالله که مشکل همه برطرف شه
پاسخ: ممنونم ازت خواهر


sajjad
ساعت17:49---4 مرداد 1393
من هستم .. زیارت عاشورا رو میخونم ثوابش هدیه به این جوان نیازمند به کمک
پاسخ:ازت ممنونم...خدا اجرت بده


محمد و مونا
ساعت17:39---4 مرداد 1393
من جزء2رو میخونم امیدوارم سریع خوب بشه
پاسخ:ابجی قران نیست زیارت عاشوراست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج